Jag är rädd för bloggvärlden

Asslatjejerna / 22 Juni, 2013 - 20:30 /

Folk är besatta av de stora bloggarna. Uppdaterar dom inte är halva kommentarsfältet hatkommentarer, det skapas fankonton till både hästarna och själva bloggarna. Det sjuka är att jag nyss bevittnat att dessa konton söker sponsorer. Hur sjukt är inte det. Äh jag får försöka mig hålla ifrån det där.... Lite sött ändå ;-)
 
 
 
Postat av: Jossan

Lite kul är det trots allt med folk som tror att dom kan blir stora genom att åka snålskjuts på dom som redan är stora. Jag tror att det är bättre att skapa sitt eget namn och göra sej känd på något man skapat själv, det känns nog troligen större och viktigare då. :)

2013-06-23 @ 23:43:01
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: