Utveckling får en att vilja fortsätta framåt

Asslatjejerna / 12 Juni, 2013 - 07:00 /

 
 
De här bilderna är det runt 9 månader emellan. Jag tycker helhetsmässigt att man kan se att han hittat en rund bärig form och har bättre påskjut i bak. Dessutom en snygg välmusklad hals.
 
 
 
Lika lång tid är det mellan dessa travbilder. Här har han kommit upp på bakbenen och samlat ihop sig lite. 
 
Jag valde bilder från där jag red ordentliga pass för att det skulle vara med rättvist att jämföra. Visst hade jag lika gärna kunnat tagit en bild från inridningsfasen där han springer med huvudet rakt upp i luften och svankar haha, men det var inte riktigt det jag ville visa med bilderna. Jag ville vissa hur han och vi utvecklats ridmässigt och hur annorlunda han går i exempelvis formen, då mot nu. Visst är det en klar förbättring? Ibland kan det här utvecklingsstadiet verkligen vara det bästa!
Postat av: Emilia

Svar: det låter ju kul! :) i sommar ska jag mest bara jobba och se till att njuta ^^ vad ska du göra idag då?

2013-06-12 @ 10:03:24
URL: http://emiliaas.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: