Då var det gjort!

Asslatjejerna / 12 Mars, 2013 - 10:32 /

Nu är jag liksom Carro anmäld och klar till Lok/Reg i Lidköping den 24 e.
Jag har ju kvalat till Avd A nu så det ska bli extra spännande! Har ju inte fått rida omhoppning på Lövvi förut så det blir första gången, om man nu tar sig dit dvs ;)
 
Kommer att ta det lugnt nu såhär i början och se till att det blir fina rundor först och främst. Lövvi är en ponny som verkligen alltid vill göra rätt och vara till lags, hon har en helt otrolig vilja och det vill jag att hon ska fortsätta ha, så inga dåliga rundor vill jag ha.
 
Emilia på Winston ska ju också med och men hon har ju bara en kvalrunda än så länge så det får bli avd B även denna tävling. Känns kul nu när tävlingarna börjar komma igång på allvar, hoppas bara att vi och ponnysarna får va friska :P
 
Bild från förra årets reg tävling i Skara med fina Candy
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: