Lidköping som klubb.

Asslatjejerna / 31 Mars, 2013 - 07:00 /

Wow säger jag bara. Stort. Riktigt stort. När jag hoppade ur bilen och mötte Flisan sa hon - Du måste hjälpa mig och hitta. Jaha tänkte jag, hur fasen ska detta gå?! ;)
 
Till och börja med var det en väldigt väldigt fin anläggning. Stor och fräsch och ny helt enkelt. Vid första anblick fick man nästan badhuskänsla - eller veterinärklinik. Men sen korridor efter korridor, så kom man äntligen fram till läktare och caféteria. Det var bra skyltat, trevlig personal och allt var liksom bra samlat. Cafét, banan, framhoppningen, och alla läktare låg liksom på samma ställe, så man behövde inte springa fram och tillbaka. Parkeringen var dock lite längre bort men det var inget som störde mig speciellt mycket.
 
Något mer jag måste ge tummen upp till var ljudet! Det fanns högtalare överallt med lagom hög ljudnivå så man behövde inte vara rädd för att gå iväg och missa något. Funktionärer hade också bra koll!
 
Väldigt bra klubb!
 
Glömde totalt att fota där borta så ni får en bild på banan och ridhuset!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: