Nästa tävling anmäld

Asslatjejerna / 11 Mars, 2013 - 07:00 /

På nästa tävling får jag och mamma åka själva och den blir redan nu i helgen i Trollhättan. Detta blir min första regionala start med veterinärbesiktning och allt, så det kan bli spännande. Även Villgotts första då. Vi är inte direkt ute efter att jaga kvalrundor utan jag vill mest känna på han lite och hur det är. Vi löser dock kvalkort innan ändå för säkerhets skull. Det vore ju otur om man nollade och så räknas den inte, haha.
 
Innan tävlingen ska vi boka in en träning för Åsa, vilken dag den blir får jag återkomma med!
 
Postat av: Emelie

sv: Ja, jag tyckte att Robin var en värdig vinnare och hans låt var helt okej :) Dock hoppades jag på Anton Ewald med låten Begging :)

2013-03-11 @ 09:03:28
URL: http://johanssonsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: