1,2,3 hur många fler?

Asslatjejerna / 08 November, 2013 - 14:00 / Vardag

Jag har aldrig egentligen vart en sådan person som älskar att se på tv:n. När jag var lite yngre hade jag mest något program i veckan som jag och mamma kollade på innan vi gick och la oss. Men nu! Det kryllar av serier och helst av allt skulle man vilja se dom allihopa. Speciellt när dom är så lättillgängliga på nätet och det bara är att slå upp datalocket i sängen.
 
x Pretty little liars.
Den självklara serien att kolla på och självklart är man nyfiken nu trots att hela konceptet blivit ganska utdraget
 
x The vampire diaries 

Det är nästan så att anledningen till att man kollar är för att alla killar är så sjukt snygga. Dock är det kanske inte endast därför utan för att den är riktigt spännande också, innehåller precis det jag önskar i serier.
 
x The originals 
En lika galet bra spinoff serie till The vampire diaries. Gillar den nästan lika mycket. Fattas ju bara de övriga personerna så är ju denna serien komplett!
 
x Prison break
Började kolla på den igår och har redan hunnit se flera avsnitt. Spänning och ett tema som gör att jag själv vill kolla mer och mer. För övrigt älskar jag filmer som dessa, så denna serien är som gjord för mig!
 
Vilka serier följer ni? 
 
Postat av: ebba

har precis startat helgens blogg , va gärna med :)

2013-11-08 @ 21:34:09
URL: http://eenilsson.blogg.se
Postat av: Emilia

Jag föjer PLL, bästa serien ever! Sån fin blogg ni har! Kolla gärna in min, kram!

2013-11-08 @ 22:02:20
URL: http://millia.blogg.se
Postat av: julia

PLL!! så.hilma.bra!

2013-11-10 @ 16:58:36
URL: http://juliawetterling.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: