All i want for christmas...

Asslatjejerna / 27 November, 2013 - 07:00 / Vardag

Julen närmar sig med lite mindre än en månad kvar. Önskelistor hit och dit och längtan efter jullovet är ju här redan. Jag är så himla nöjd just nu och vet att mamma redan betalar så mycket med min ridning så det känns så onödigt att önska sig en massa grejer bara för att det är jul. Men såklart håller ju traditionen i sig och det är ju nästan ett måste när man driver en hästblogg, att skriva vad som är på toppen av en önskelista, ifall att
 
Sporrskydd är välbehövligt för att inte repa mina stövlar. Då behövs en dyrare present vid nästa tillfälle, om ni förstår haha...
 
Stövelväska alternativt med hjälmväska. Den här på Hööks var riktigt billig och skulle vara till stor hjälp både på hemmaplan och när man tävlar.
 
Läderbalsamet från Lincoln är oslagbart bra!
 
Ridbyxor finns det alltid plats för i gaderoben, speciellt nu när mina flesta börjar slitas ut ordentligt.
 
Bandageunderlägg för lindor, eftersom jag hade planerat att börja linda på dressyrträningarna framöver. Hur snyggt!
 
Sporremmar i läder utan eller med bling. Prydligare och ett måste för mig!
 
Ryktväska eftersom den jag har just nu är lite väl gammal och skitig. Även den här var för ett kanonpris på Hööks och då kan man ju inte blunda...
 
Men vet ni vad som är allra roligast?! Överraskningar, i love them!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: