Hunden är på semester

Asslatjejerna / 02 November, 2013 - 21:38 / Vardag

Amis ska semestra i nästan tre dagar nere i Mellerud. Hon kommer hem lite senare imorgon och jag längtar något otroligt. Det är verkligen inte klokt hur fäst man kan bli vid ett djur. Har kommit på mig själv med att vara på väg att ropa hennes namn, för lite gos eller en promenad, under hela dygnet. Nu får hon mer än gärna komma hem!
 
Istället för Amis då har vi mormors hund Morris hos oss. Lite mer jobb, promenadmässigt och städmässigt här hemma. Hårigt, blött och smutsigt verkar vara andra rasers melodi, tacka vet jag våran gatublandning haha!
 
Men nåja det får väl duga så länge. Bättre stor vovve än ingen vovve alls. Dessutom kanske man kan klämma in en present i det hela. Att vi tar bilder på Morris, skriver ut i stort format som sedan kan sitta på väggen? Jag vet någon som skulle uppskatta det!
 
Postat av: Annika

Söt :)

2013-11-02 @ 21:57:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Jessica

Och dom blev så förälskade i henne så vi får se om vi får hem henne ;)

2013-11-02 @ 23:38:31
Postat av: Annelie Hedman

HUndar är verkligen människans bästa vän. Underbara djur =)Vet inte vad jag skulle göra utan våra

2013-11-04 @ 11:08:27
URL: http://elefantnytt.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: