Planering & stuktur

Asslatjejerna / 03 November, 2013 - 09:00 / Vardag

Även om jag ska börja träna och komma igång ordentligt med Embla så kommer Villgott ändå vara ponnyn som är prio 1 i några veckors tid till. Även efter SM kommer jag fortsätta hålla igång honom så att han hela tiden ligger i fas. Detta tills vi hittar en ny liten ryttare till honom. Givetvis är han värd en liten vila innan träningen återupptas igen!
 
Innan SM är det inga mer tävlingar inplanerade. Det är ett KM i Skara bara som jag hade planerat att vara med i, men jag är osäker på med vilken pålle jag ska åka med. Träningsmässigt är det en till Eamonträning uppe i Tidaholm, redan nästa helg faktiskt. Men det var nog allt. Sedan är det bara att tagga igång med ordentliga ridpass på hemmaplan. Mycket varierat och stärkande arbete helt enkelt!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: