Ridtisdag

Asslatjejerna / 26 November, 2013 - 17:20 / Vardag

Idag hoppade jag Embla en gång till medans vår bana fortfarande var uppbyggd från gårdagens lek
tion. Hon var lite trött men lyssnade bra trots det och hoppade helt okej. Väldigt ärlig och gjorde rätt för sig. Jag och Felicia hade som mål för dagen att hoppa en bana på 1-meter, men jag avslutade henne när det kändes bra så att jag inte skulle kräva allt för mycket av henne. Är himla nöjd!
 
 
Dunört reds också i ridhuset men fick gå dressyr eftersom jag inte hittade hennes vanliga sadel. Jag rullade dock över lite upphöjda bommar i galopp och det tyckte hon var roligt bara det. Förövrigt jobbade jag mycket lösgörande och stretching. Överdriven ställning, skänkelvikningar och massor av övergånger. Tycker jag fick henne väldigt mjuk, lyhörd och avslappnad i slutet trots att passet inte varade speciellt länge. 
 
 
Sist provade jag också att hoppa Chappe ett par språng, det tyckte han om kan jag lova!
Postat av: Elinor

Hej! Nu var det länge sen det stod något om Danny, längtar efter en uppdatering!

2013-11-26 @ 21:21:41


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: