Tjoho morgonen!

Asslatjejerna / 28 November, 2013 - 08:00 / Vardag

Halloj härliga torsdag! Inte ofta jag skriver den meningen men när veckan går fort är man glad  Jag startar min morgon med ett matteprov, som jag förövrigt satt uppe länge och pluggade till igår kväll. Därav har jag inte hunnit skriva några inlägg för dagen. 
 
I eftermiddag eller ikväll så ska jag för ovanlighetens skull åka upp till stallet en snabbis. Ponnyerna och numera hästen behöver röra på fötterna en sväng. Alla tre ska nog få gå i skogen och ha roligt, MEN lösgörande arbete står på schemat. Med det menar jag skänkelvikningar och annat som får dom varma och mjuka i kroppen samt en väl stretchad muskulatur. Work!
 
 
Postat av: Jasmine Lundvall

Så fin bild!

2013-11-28 @ 20:24:04
URL: http://jxsmine.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: