Ur en annan vinkel

Asslatjejerna / 01 November, 2013 - 17:00 / Vardag

En lördag när vi var på Grevagården la jag märke till en sak. När man inte själv är med och tävlar utan är där som åskådare ser man ekipage ur ett annat perspektiv. Jag satt där på läktaren och kunde riktigt se vilka ryttare som verkligen red bra. När jag själv är med och tävlar tar tävlingkänslorna över och det enda jag ser är resultatet ryttaren går ut med. Vilka har liksom inte gjort en riktigt snabb ritt med riktigt bra tid, sprungit upp på läktaren och hoppats på att de andra ska riva?  Ni förstår säkert vad jag menar. 
 
Den lördagen såg jag mycket duktiga ryttare. Speciellt i GP ponny kvalet då alla red lite extra snyggt i och med att det var stilhoppning. Men självklart såg man också ett och annat ekipage som inte alls såg bra ut, och ställde sig frågan "vad gör dom på denna höjden?"
 
Det kan nog vara bra att se ur ett annat perspektiv ibland, tror jag! Vad tycker ni? 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: