Beslut taget

Asslatjejerna / 04 Oktober, 2013 - 08:21 / Vardag

Häromdagen bestämde jag tillsammans med Åsa att Villgott ska ställas av. Bara i ett par veckor. Han växer lite nu och har blivit lite loj och då behöver han vila lite så han får tillbaka energin. Dessutom är han bara 5 år och när han går så jäkla bra som han gör nu måste han få pusta emellan. Det tar på krafterna att vara på topp...
 
Att vi valde att han skulle vila just nu är för att det passar bäst in med hur höstsässongen ser ut. När vi startar igen sen så är det träningar och tävlingar som gäller. Och ännu mer roligt på vägen!
 
Fram tills att ungefär dessa två veckor har gått ska jag rida lite andra hästar vilket såklart ska bli lite spännande. Dunört är bland annat en jag skulle vilja prova på igen då det var sjukt längesedan jag red henne ordentligt. Vi får väl se helt enkelt vilken blandning det blir. Det viktigaste är iallafall att min prins får återhämta sig ordentligt efter alla dessa nya intryck han tagit med bravur!
 
Världens vackraste pojke
Postat av: julia

riktigt härlig blogg! gör ni gratis designer? :)
kram

2013-10-04 @ 09:54:39
URL: http://juliaignell.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: