Favoriter

Asslatjejerna / 20 Oktober, 2013 - 13:28 / Vardag

 
 
Favorit tävlingsplatser:
 
Bankeryd - Tar första platsen. Himla fin anläggning, med riktigt trevlig personal. Bra möjligheter till framridning och framhoppning, vilket jag tycker är viktigt. Så Bankeryd rekommenderar jag att åka till! Det negativa är väl att det är långt att åka.
 
Tidaholm: Värd en andraplats. Även Tidaholm har en riktigt fin anläggning. Trevlig personal och stort fint ridhus har dom också. Det negativa skulle jag vilja säga är framhoppningen är lite liten, men funkar bra sålänge man har ponny.
 
Grevagården: Får en tredjeplats. Har aldrig tävlat där själv, men vart där flera gånger. Det finns ju en anledning till att SM kommer hållas på Grevagården. Riktigt fin anläggning och bra peronal!
 
 
Grevagården igår.
 
Självklart kan ju en tävlingsplats bli favorit om det har gått bra där också. I Skulltorp tillexempel har det alltid gått bra för mig, så det är ju också en favorit fast inte på det sättet 
 
 
 
 
 
Postat av: A G N E S

sv: det är fint med mig :) gjort idag? :)

2013-10-20 @ 19:56:35
URL: http://agneshagelberg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: