Ponnyakuten

Asslatjejerna / 15 Oktober, 2013 - 17:51 / Vardag

Jag sökte till ponnyakuten en gång för ett par år sedan , nu tycker jag inte att det är lika lockande längre eftersom det känns som om det inte är fokus på själva problemen längre utan att det mest är kommersiellt och det ska bli "bra" tv utav det hela. Sen kan det ju bero på att man är lite äldre nu ;) Men det verkar ju vara en otrolig upplevelse för de som varit med och ett minne för livet...
 
Lite lustigt är iallafall att det är hela tre av mina gamla klubbkompisar från BERG som varit med, Linus  förra året och så Ingrid och Hugo säsongen som visas i vår. Ganska roligt sammanträffande tycker jag eftersom BERG är en väldigt lite klubb och det ska bli superkul att se även denna säsong eftersom man känner några som är med:)
 
 
 Emilia och söta Ingrid för några år sen:=)

 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: