Regn & Rusk

Asslatjejerna / 05 Oktober, 2013 - 22:46 / Vardag

 
Det här vädret bjöd dagen på vilket inte var det trevligaste. Trots det trimmades nästan alla våra goa hästar i ridhuset. 
 
Jag började med att rida Embla. Provade att ge henne lite längre tygel för att undvika att hon blir så stretig och det passade henne väldigt bra. Hon bar sig faktiskt bättre där än när man försöker plocka upp henne i formen trots att hon inte är riktigt redo. Hon blev nu ganska fort mjuk och följsam.
 
Förutom att jobba med en jäkla massa volter så jobbade vi lite markarbete. Jag vet med mig sedan tidigare att det är väldigt lösgörande för henne och hon kommer igång med hela kroppen. Så studs fick det bli som avslutades med ett räcke. Fantastiskt mysig var hon idag måste jag säga!
 
Häst nummer två fick bli Dunört. Hon är inte helt fräsch men behöver ändå få röra på sig och idag handlade det om bara några minuter i alla gångarter. Hon tyckte nog bättre om det än att få stå och skrota i boxen. Drottningen älskar att jobba!
 
Resten av tiden spenderades till att hjälpa till i ridhuset där fler hästar reds. Riktigt avslappnande eftermiddag!
 
Postat av: Johäänie

What??? Vad gör hon i bild??

2013-10-05 @ 23:14:56
Postat av: Milina

Värdelöst med regn!

2013-10-06 @ 00:12:12
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: lina

så fina bilder:)

2013-10-06 @ 00:31:38
URL: http://linah.devote.se
Postat av: Tilde

Världens finste ponny i hela världen. Sötaste Brownie. Snygg bild Carro!

Svar: Riktigt snygg ;)
- Asslatjejerna

2013-10-06 @ 08:59:24


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: