Vilodagarna är över

Asslatjejerna / 15 Oktober, 2013 - 11:00 / Vardag

Eftersom Villgott inte följde med på Eamonträningen så fick han vila i ytterligare några dagar. Det gäller verkligen att han är i toppform och känns pigg och alert igen när han "sätts igång" igen. Idag är det tänkt att vi ska ge oss på ett lättare hoppass. På onsdag är det sedan dags för lite dressyrtrim innan dagarna rullar på mot lördagens tävling på Grevagården. Där ska jag hoppa en LB och en LA och ska mest få lite rutin på innomhus banorna också. Känns han som vanligt så ska jag utmana honom lite mer med exempelvis tightare svängar och lite högre tempo emellanåt. Detta i den lägre klassen såklart. I LA:n satsar jag bara på en stadig nolla...
 
Jag tänkte att jag bara skulle vara en snabbis uppe i stallet idag men jag känner redan på mig att timmarna snabbt kommer dra iväg 
 
Postat av: Rebecka

Ja, tiden går ju trots allt väldigt fort fram! :)

2013-10-15 @ 11:51:30
URL: http://sandrarebeckabergs.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: