Ibland måste man ta ett steg tillbaka....

Asslatjejerna / 09 September, 2013 - 22:46 / Vardag

För att kunna fortsätta framåt.. Så kan jag sammanfatta dagens hopplektion. Jag valde att ta Hyenan under dagen för att låta Villgott vila från hoppningen. Vi hoppade då en serie format som ett Y med 4 galoppsprång emellan. Nyttig och stärkande övning även om allt egentligen kändes pannkaka. Tänker inte gå in så noga på detaljer för detta pass vill jag helst bara glömma  Men såklart förde det med sig lite positivt, och en av dom grejerna var att Hyenan och jag fick samma problem som uppstår på tävling. Det känns skönt att kunna träna och lösa det på hemmaplan så att man slipper bli förvånad när man sitter där på framhoppningen och inte vet vad man ska göra...
 
Nåja. Stryker ett streck över det här och fortsätter rida ihop oss!
 
 
Postat av: AmandaB

SV; ja han e så fin <3 :D Allt bra idag?

MVH AmandaB

2013-09-10 @ 06:40:25
URL: http://amandablomkvist.horseworld.se
Postat av: Emma h

Äsch det var bara en otursdag blir säkert bättre :D

Svar: Åh tack <3
- Asslatjejerna

2013-09-10 @ 22:12:28


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: