Kontroll på din kropp

Asslatjejerna / 25 September, 2013 - 13:00 / Vardag

Jag och Felicia har länge suktat efter några lektioner i något liknande thaiboxning. Sedan ett tag tillbaka har idén legat på is men nyligen pratade jag med min gamla klasskompis om detta, då hon går i det nu, och jag blev riktigt sugen igen. 
 
Jag tror att det skulle vara till stor fördel i ridningen eftersom man tränar en sådan självkontroll. Dessutom upplever jag att styrka, balanssinne, smidighet och koordination tränas vilket jag tycker är viktiga delar i ridningen. Skulle jag bli smidigare i kroppen skulle det hjälpa mig otroligt på hästryggen. Dessutom fick jag höra att det var riktigt intensiva och tuffa pass, "NO REST" typ haha.
 
Det lilla problemet som uppstått nu är ju självklart att det krockat med ridningen. Måndagar var det som gällde för boxningen och likaså för våran hoppgrupp. Iallafall som det ser ut nu. Vill vi vara ännu mer stressade så går det nog trycka in... Men frågan är.
Ska vi??
 
Postat av: Anna | Lauana

SV; Men ååh tack så mycket!:D

2013-09-25 @ 13:40:01
URL: http://lauana.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: