Måndag igen!

Asslatjejerna / 16 September, 2013 - 14:20 / Vardag

Måndag innebär ju som vanligt hoppträning, snabba ryck hem från skolan lite mat och iväg. Hoppträning sitter bra denna måndag då det är tävling i helgen, söndag bär det iväg till Lidköping för div 2. Det blir förmodligen sista tävlingen för iår då jag tänkte lägga ner mer tid på att träna och istället försöka satsa på fälttävlan nästa år.


Skolan tar ju upp en hel del tid nu på gymnasiet och då får man liksom bestämma sig för vad man vill satsa på och fälttävlan har jag alltid tyckt verkar så roligt så nästa år vill jag försöka satsa på det!

Vi har ju ett Teamchasing lag på stallassla också och det vore oerhört roligt om vi kunde komma ut o starta 

Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Gjort idag ? :D

2013-09-16 @ 14:42:41
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: Tua

Tack för kommentaren på min blogg!:)

2013-09-16 @ 16:18:16
URL: http://tuahampussons.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: