Storhästarna hoppade

Asslatjejerna / 08 September, 2013 - 15:00 / Vardag

Åsa hjälpte mig på banan häromdagen med Hyenan. Vi jobbad serpentinbågar i trav samt en serie bommar i både trav och galopp. I slutet la vi upp det till hinder och jobbade galoppsprång där emellan. Hyenan är verkligen så bra på det sättet att rider man inte till 100% så kan man inte vänta sig att resultatet blir det heller. Men när jag verkligen fokuserade och gjorde vad jag skulle så flöt det på jättebra.
 
Det jag måste träna på, med framförallt honom, är att sitta ordentligt upprät. Det gör så otroligt mycket så det nästan är löjligt haha...
 
Efteråt fick Felicia göra likadant med Danny och dom behöver lite samma sätt i ridningen. Det är ju bra för då kan jag och Felicia ta hjälp av varandra!
 
Foton: Magnus Olsson


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: