The only time we ever look back, is to see how far you're behind.

Asslatjejerna / 02 September, 2013 - 15:17 / Vardag

Avundsjuka kan få personer att göra väldigt mycket. Speciellt i våran ålder där gränsen mellan fortfarande tonåring och vuxen människa är hårfin. Åldern där man ofta agerar med allt annat än sunt förnuft. Där du egentligen är din egen värsta fiende.

 

Vår blogg blev i Söndags hackad. Över en vecka sedan lösenord och mail plötsligt var bytt. Jag märkte det inte utan det var ett flertal trogna läsare som kontaktade mig och talade om tråkigheterna. Jag blev såklart besviken men faktumed att jag inte blev det minsta förvånad. Jag vet vad den här personer är kapabel till men sorligt nog är ju inte h*n själv medveten om konsekvenserna. Lite senare på kvällen var även bloggen borttagen men med stor hjälp från kundeservice har vi nu lyckats återfå VÅR ägodel.

 

Nackdelen med en omtalad blogg är ju oftast sådant här. Att personer som är avundsjuka inte tål att man som både person och även i det här fallet ryttare utvecklas, medans man själv, utan att kanske vara medveten om det, står och envist stampar på samma ställe. Då är kanske detta ett förståligt agerande för personen som uppenbarligen var desperat till att få bort oss som konkurenter.

 

Detta är helt oacceptabelt och ärendet är vidaretaget. En blogg som vi både lagt ner pengar och tjänat pengar på släpper vi inte i första taget. Och speciellt peppad att få tillbaka den blev man ju när man fick sådana fina ord från flera av sina läsare. Tack snälla för stöttningen!!!

 
Postat av: Anonym

Skönt att ni är tillbaka:)

Svar: :D
"We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us - always"

2013-09-02 @ 15:20:48
Postat av: amanda

Skönt att det har löst sig i alla fall! Vissa människor tänker inte längre än näsan räcker men det är också dom som dör ensamma för att ingen orkar med dom (mohaha). Men som sagt gött att ni är tillbaka och ses imorgon ;)

Svar: Hahaha! Det gör vi :D
"We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us - always"

2013-09-02 @ 16:39:35
Postat av: Totte

Nej usch vad läskigt!! Hoppas ni mår bra nu!❤

2013-09-02 @ 19:11:48
URL: http://eslovsriders.blogg.se
Postat av: MISS REBECCA

Hej igen ;)
Plz följ mig på instagram, Rebeccamikaelsdotter. Jag följer alla som följer mig så :) Kommentera gärna mina bilder också så gör jag detsamma för dig kram

2013-09-03 @ 11:29:59
URL: http://missrebecca.se
Postat av: Marika

Uschdå! Vad jobbigt :(

2013-09-03 @ 12:27:56
URL: http://katrimarikas.wordpress.com
Postat av: Emma h

Gött! :D

Svar: :D
- Asslatjejerna

2013-09-03 @ 18:59:52
Postat av: mickaela

Så klockren rubrik!! Dom kan ju inte ha något liv dom j***larna :S

Svar: <3
- Asslatjejerna

2013-09-03 @ 19:45:03


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: