Tiden går fort...

Asslatjejerna / 26 September, 2013 - 12:12 / Vardag

Jag började rida när jag 6 år på Backgårdens ponnyridskola. Det var shettisar det handlade om då och redan efter något år började jag i stället på stora ridskolan där jag red tills jag var 8 och i stället bara red privat.
 
Det var ju när jag kom till stallassla och började rida Åsas ponnyer som jag sedan också debuterade på tävlingsbanan. Min första lokala tävlingsstart gjorde jag som 9.
 
Sen har det liksom bara rullat på och jag har genom åren tävlat inte mindre än 10 olika hästar/ponnyer. Då räknar jag bara "riktiga" starter inte pay and jumper för då blir det fler 
 
 
Inser att det nu är ganska många år man hållit på och att man lärt sig massor på vägen
 
Här är några av dem på bild
 
 
 
 
Postat av: Anna | Lauana

SV; Tack så mycket!:)

2013-09-26 @ 12:30:03
URL: http://lauana.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: