Vad tyckte jag om terrängtränaren?

Asslatjejerna / 12 September, 2013 - 09:00 / Vardag

Tänkte utvärdera lite hur Anna-Karin var som tränare. Både för er och våran skull i framtiden.Det är ju alltid lite kul att gå tillbaka och kolla!
 
Första intrycket jag fick var att hon var väldigt glad och trevlig. Småpratade om roliga saker som hörde till och var noga med beröm, samtidigt som hon tipsade om saker man kunde göra bättre nästa gång. Hon lät oss sköta ganska mycket själv, vilket kan vara både positivt och negativt beroende på vilken ryttare det är. För mig var det positivt då jag gärna vill kunna själv och få respons på det efteråt. 
 
Hon var även noga med säkerheten, att både häst och ryttare skulle ha rätt skydd och att man red på ett säkert sätt emot hindren. Garanterat en tränare man rider för igen! 
 
Ex på ett utav terränghindren. (Foto från Sandras blogg, hoppas det var ok annars får du säga till!)
 
Postat av: Sandra AW

Vilket ekipage!!! På bilden alltså ;) ;)
Anna-karin är toppen

2013-09-12 @ 09:37:32
URL: http://motosdressyr.webrider.se
Postat av: Sara Fryk

ÄLSKAR eran blogg!!!

2013-09-12 @ 10:16:43
URL: http://sarafryk.horseworld.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: