Det lilla bruna stoet

Asslatjejerna / 02 Januari, 2014 - 18:42 / Vardag

Embla fick komma ut i skogen idag igen. Känns verkligen som om man får passa på nu när man har chansen att rida när det är tidigt och ljust ute. Hon tyckte hur som helst att det var jätteskoj. Vi värmde upp först i alla gångarter innan vi släppte på dom ordentligt på en mjuk grusväg. Jag var i täten och jag kan väl inte säga att Embla var jättehajj på att springa fort. Så Felicia fick börja först nästa gång som lite draghjälp och då jäklar i mig kom hon igång. Ska man behöva lära en häst att ha roligt?! Haha.
 
När vi kom på hemmaplan så skulle vi hoppa ett par språng i ridhuset men Embla kändes inte alls 100. Först och främst blev hon väldigt trotsig och sedan väldigt ostadig mot hinder och i själva gångarterna...? Efter ett par språng struntade jag helt i det och la hoppningen åt sidan. Jag vet hur hon ska kännas när det är bra så jag får helt enkelt acceptera att idag inte var en sådan dag. Istället skrittade vi av lite till och myste i stallet!
 
Postat av: Denise

Tråkigt att hon inte kändes helt 100 idag! Hoppas bara att hon hade en dålig dag och är på topp imorgon igen :)

sv: ja men så känner jag också! ;/

2014-01-02 @ 21:00:56
URL: http://flingans.nu
Postat av: Isabell Hedberg

Fina lilla pållen ^^

Sv: Tack, och gott nytt år! :D

2014-01-03 @ 03:46:01
URL: http://isabellh.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: