Early morning

Asslatjejerna / 20 Januari, 2014 - 07:00 / Vardag

Ny vecka nya tag börjar bli en tjatig rad här på bloggen. Men så är det ju också en utmärkt mening för vad om faktiskt stämmer, right? 
 
Idag är det måndag och då gäller, precis även det som vanligt, ridlektioner på kvällen. Det är fler hästar som ska gå innan våran hoppgrupp och jag ska hinna förbereda för resten av veckan innan jag ens kan åka upp till stallet. Jag och Flisan ska nämligen bo ensamma i min pappas hus medans han är bortrest. Ska bli väldigt skönt att få lite vila från familjen och bara vara där på eget ansvar. Både skola och stall kommer ju dock gälla precis som vanligt!
 
Postat av: Pernilla

Ja, måndag igen. Härligt att få rå om er på egen hand ett tag. Ha en bra dag.
/P

2014-01-20 @ 08:29:11
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

sv; lite lyxigt kanske ;) men hade hellre haft rakt tråkigt hår och kunna rida häst varje dag i ridhus ;) haha ♥ man vill alltid ha det man inte kan få!

2014-01-20 @ 10:21:31
URL: http://neapocalypse.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: