Presentation, Carolina

Asslatjejerna / 01 Oktober, 2010 - 06:00 / Vardag

Carolina Willig heter jag och är född 8 Augusti och blir hela 18 år kommande födelsedag. Jag bor i lilla Götene tillsammans med min mamma, min storebror och mina två lillasystrar. Från tidig morgon till eftermiddag sitter jag bänkad i Katedralskolans klassrum och nöter religion, matte och annat som hör samhällsprogrammet till. Sedan spenderas nästan varje dag efter skolan i stallet. Förutom stallet älskar jag att göra saker jag är bra på. Annars är jag en dålig förlorare och det kan kvitta, haha...
 
Här på Stall Assla har jag nu varit beridare i tre hela år. I bagaget har jag haft ett flertal medryttare samt spenderat nio långa år på ridskola. Det är dock först nu på stall Assla som jag gått in helhjärtat för det här med hästarna. Nu rider jag 5-6 dagar i veckan, tränar två av dem och ofta är det tävlingar inplanerade på helgerna. Så först nu börjar man själv få lite meriter. Efter att nyligen tävlat SM på Villgott är det MSV som gäller. Embla ska få komma ut och smaka på tävlingsbanorna och likaså Dunört. Mer om vardera häst kan ni läsa om under kategorin "Våra hästar".
 
Vad finns det mer att säga? Äh ni får helt enkelt fråga!
 
Postat av: Malin

-jaaaa Harry :D<3 <3 <3

2013-05-20 @ 12:04:59
URL: http://malintorstensson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: