Morgonfodring

Asslatjejerna / 31 December, 2010 - 08:10 /

God morgon i vinter kylan!

Kom nyss in efter att ha fodrat och släppt ut hästarna som stog inne över natten. Efter en väldigt sömnlös natt då Rassel hållt mig vaken med sitt gnällade och skällande så tvingade jag mig upp för att fodra och släppa ut hästarna.
Candy gick ut först. Sen tog jag Lövvi i grimman eftersom hon blev så "aggresiv" på hundarna igår haha. Så Arien fick gå lös. Men hon gick åt andra hållet istället för in i hagen. Så jag fick hämta foder och locka med eftersom så fort jag kom emot henne så sprang hon åt andra hållet igen.
Kollade även Brunos ben idag. Men det var fortfarande varmt och svullet :/ Hoppas det går över snart! Saknar att rida busfröt. Ska ut om någon timma igen och kolla. Och lägga på något om jag hittar.
Jaja nu ska ja försöka sova någon timma till då Rassel fick vara ute i stallet så länge. Orkar inte med han här inne.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER önskar asslatjejerna! ♥


/Sanna


Postat av: emma - byyemma.blogg.se

sv: krya på dig hoppas du får ett bra ny år :D

2010-12-31 @ 14:45:56
URL: http://byyemma.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: