en dag sen ;)

Asslatjejerna / 28 Oktober, 2010 - 15:17 /

hej,

igår var jag i stallet, och kom dit ungefär vid 4  igen. Först mockade jag och fixade vatten vid betet och sen cyklade jag och hämtade jag Lövvi ♥. Vi red typ bara på asfalt, och travade på rätt mycket :) Sen i slutet fick det bli en galopp innan vi red hem igen, och tydligen är jag bra att förutspå vädret, för jag red mitt i ett regnuppehåll hehe :p Det var bara att invänta mamma, men sedan ringer Åsa och frågar om jag ska med till ridhuset, för hon ville rida henne direkt hehe :p Fick oxå prova henne lite, men såklart kom jag försent till ridlektionen -.- tur att man har folk i stallet som ställer upp och gör iordning hästen åt en :*

/carolina

 

foto: sanna pettersson

situps på Vilandra haha ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: