Ledig nu då

Asslatjejerna / 16 Maj, 2012 - 18:58 /

Då var man ledig nu då. sovmorgon torsdag fredag sen bir det att gå upp tidigt för det är ju tävlingar två dagar, både lördag och söndag. Lördag tävlar jag själv i andra omgången av GOTA  och Söndag är det ju syrran och då ska jag och Carro vara funktionärer.

Kan bli en de bilder och filmer från helgen sen då ;) Vi har ju dille på att filma och knäppa bilder hoppas att ni tycker det är lika roligt som vi att se dem :D
Jag är ganska taggad denna gången inför Gota men inte riktigt lika mycket som sist...men kul ska det bli och förhoppningsvis bättre underlag denna gången...
Film från Herrljunga
Postat av: linda,allround.devote.se

just nu har jag en frågestund på bloggen!

alla som ställer en fråga får en länkning!

kika gärna in!

http://allround.devote.se/blogs/19647891/linda--fraagestund.htm



kramar linda, allround.devote.se ♥

2012-05-17 @ 16:51:34
URL: http://allround.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: