Tävlingsupdate

Asslatjejerna / 14 Oktober, 2012 - 16:11 /

Idag kom vi fram till anläggningen i god tid och gick banan noga. Alla svängar och hinder var bra. När vi sedan gick för att lasta ur så hördes högtalarna så lite, så utan att reagera så hade allt gått i superfart. I och med att vi startade så tätt jag och Felicia så fick vi gå in på framhoppningen tillsammans. 
 
Hursomhelst. Dunört kändes allert på framridningen men när vi red in i ridhuset försvann hon helt. Hon var liksom trött i kroppen och orkade inte riktigt. Hon hoppade fint på räcket, men jag ville givetvis ha mycket mer fart och go i henne och jag fick verkligen kämpa för att något skulle hända. Vi fick bara kråksprång på oxern, så på banan blev det likadant. Sprången i sig var okej men jag fick inte fram henne mot hindret så vi uteslöts. Dunört brukar suga mot hindrena och tycka det är jättekul, och hoppar gladeligen även fast hon inte kan, så någonting kändes konstigt idag. Vi stryker detta och laddar om va tjejen :)
 
Felicia dubbelnollade i första klassen och fick 12 fel i andra. Strax utanför placering och supernöjd, men den biten får hon skriva ;)
 
Postat av: Patricia

svar: åh tack så jättemycket :-)) va bra att du ångrade dig och kollade i alla fall! ;-)

2012-10-14 @ 19:17:34
URL: http://zmurfs.blogg.se
Postat av: Nellie

Vart tävlade ni?:)

2012-10-14 @ 19:27:17
URL: http://glitnir.blogg.se
Postat av: emma h

Coola tröjor!! :D

2012-10-14 @ 20:37:55


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: