Racesafe västarna

Asslatjejerna / 17 September, 2012 - 17:00 /

I flera år har jag haft dåliga västar, som jag tidigare skrivit, resulterade i att jag nästan aldrig använde väst. Jag vet dock att det är den sämsta bortförklaringen. Men jag fick helt enkelt så negativ inställning gentemot den, då det inte alls var något vidare skönt att ha ett hårt, oföljsamt klumpigt berg om kroppen.
 
Men sedan några månader tillbaka införskaffade jag mig iallafall rätt typ av väst, och det är en sådan med rutor. Dock märkeslös men det är iallafall den smidigaste och bästa sorten jag ägt.
 
Nu till saken. Racesafe västarna är ju väldigt populära, och jag tvivlar verkligen inte på att det är så bra som det sägs. Men vad är det som gör att man hellre ger närmre 3000 istället för att betala 1500 för samma modell men av annat märke? Är det just pga märket eller har den något som ingen annan har? 
 


 
Dock kan jag ju inte annat än erkänna att dem ser jäkligt sköna ut på bilden, men det klart, det ska dom ju göra på en produktbild ;)
Postat av: Louisa

Dom ser riktigt sköna ut! :P

2012-09-17 @ 17:20:54
URL: http://louisaweiborg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: