Two days rest

Asslatjejerna / 06 December, 2013 - 07:00 / Vardag

Fredagen, mångas favoritdag på veckan, och inte mig emot! Skönt att landa lite hemma och vila upp sig i några dagar. Vet inte vad vila upp sig är i eran mening, men för mig är det stallet och datorn, endast 
 
Idag har vi bara en lektion i skolan att jobba på. Resten är film och en dansuppvisning. Rätt bra laddning inför kvällen jobb i stallet. Hoppas hoppas jag hinner rida en sväng också, vilan är liksom slut nu hästarna. I vinter är det hårdträning!
 
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

På helgerna önskar jag verkligen att jag haft en egen häst, och bara gosa med dom hela dagarna typ en långritt i skogen och sitta i boxen med dom när dom käkar hö <3 Så himla myyys

2013-12-06 @ 09:28:37
URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: