Carolinas första start

Asslatjejerna / 31 Juli, 2013 - 15:00 /

Haha skojar med mig själv och dom runt omkring mig lite. Jag har ju hoppat ungponnyer under nästan hela min tävlingskarriär och har kanske bara gjort 4 starter i avd A sammanlagt. Det låter lite halvknäppt men så är det faktiskt. Med närmre eftertanke är det nog bara Tilly och Dunört jag faktiskt tävlat på, och i och med att det varit med så långa mellanrum så kallar jag varje sådan start för min första start 
 
Nej men skämt å sido. Om lite mer än en vecka tar jag med Hyenan till en lokal hoppning i Mariestad. Ska hoppa 95 och 1m. Ska bli spännande att känna på hur Hynenan är där. Tror det kommer gå fin fint om jag rider som jag ska...
Postat av: Emma h

Ska bli roligt att se, hoppas ni filmar :D

Svar: Såklart! :)
a s s l a t j e j e r n a

2013-07-31 @ 15:09:12


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: