Back up

Asslatjejerna / 19 September, 2013 - 18:00 / Vardag

Har man mycket bilder på datorn kan det vara bra att göra ha något att backa upp med ifall datorn skulle krascha. Jag har allt på ett 32 GB minneskort men jag kommer snart behöva ett större i och med att antalet bilder bara blir mer och mer. Nu är det dags att uppdatera minneskortet lite så att alla nytagna bilder förs över. Det tar ett par timmar men jag får väl hålla ut 
 
Har ni någon reservplan om datorn en dag inte skulle gå och sätta på? 
 
 
Postat av: Therese

Min plan är fb xD Haha lägger typ ut alla bilder där, annars är planen att få panik, damp och deppa ihop ;D

2013-09-19 @ 22:47:26
URL: http://www.hasttorpet.blogg.se
Postat av: amanda

Jag lägger över alla originalfiler på en extern hårddisk :) Jag är dock noga med att inte lägga in massor av kopior utan lägger bara in just NEF-filerna så att jag ska ha så mycket plats som möjligt :)

2013-09-20 @ 08:42:51
URL: http://amandahed.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: