Alla hästar...

Asslatjejerna / 16 November, 2010 - 21:38 /

(sorry för att det blev både blogginlägg av både mig och Sanna. Såg inte att hon hade bloggat, så båda kan väll lika gärna vara där ;))


Asslahumor: (åtminstonde min och Sannas.. Jocke tyckte nog inte det var vidare kul, haha!)

Alla hästar åkte hästtransport utom Vilandra
för hon fick vandra

Alla hästar hade gott samvete utom Vilandra
hon kunde konsten att klandra

Alla hästarna förstod vad dom skulle göra utom Brownie
hon var inget geni

Alla hästar var smarta utom Vilgott
han kunde inte nått

Alla hästar hade fina färger utom Carola
henne fick vi tyvärr måla

Alla hästar var kastrerade utom Calle
han hade kvar sin balle

Alla katter fick mat för dagen utom Steve
han fick en helt ny teve

Alla djuren fick mat att äta utom hönorna
dom fick äta rester av bönorna

Alla hundarna drack vatten utom Affe
han drack kaffe

Alla hundarna hittade till stallet  utom Rassel
för honom blev det bara trassel

Alla hundarna skötte sig på dressyrkursen utom Rassla
hon var alltid den som trassla

Alla hästarna fick åka på semester utom Flemma
henne glömde vi hemma

Alla hästar kunde prata ren svenska utom Rowdy
han sa bara howdy

Alla hästarna klarade banan på första försöket utom Arien
hon fick försöka igen.. och igen och igen

Alla hästarna visste vilka dom va utom Simson
han trodde han var Winston

Alla hästar placerades i dressyren utom New Luck
för honom blev det hejdå och tack

Alla hästarna simmade över till ön utom Aloha
hon hamnade på botten av åa

Alla hästarna var på bra humör utom Queenie
hon var alltid så grinig


Alla hästarna trodde på tomten utom Flemminghton
han hade aldrig sett någon sån

Alla hästarna drog tunga vagnar utom Bruno
han åkte runt i Åsas peugeot

Alla hästarna föredrog vatten utom Bruno
han drack bara cappuccino


haha Lövvi och Candy blev utan...

Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket! (: Det är en hund från min mosters kull... nu är alla små valpar sålda!

Nej, jag har ingen egen häst... men jag letar foderponny just nu :D

2010-11-16 @ 22:12:33
URL: http://emaapemma.blogg.se/
Postat av: Maja

nej det gör jag inte 1-2 ggr i veckan

2010-11-17 @ 16:06:51
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: haha tycker du :P jag måste säga att jag faktiskt fortfarande tycker om den ^^

2010-11-17 @ 17:37:08
URL: http://evelinathorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Haha tack så mycket!:D just namnet Torader var lite kul faktiskt, jag brukar få sådana där "ögonblicksnamn", sådana som bara ploppar upp i huvudet;) Den bästa förklaringen jag kan ha till namnet är att jag är ett stort fan av norge och från början var det bara meningen att jag skulle skrivit lite kort om filmer och sånt på bloggen, därav "to rader". (to=två på norska;)

2010-11-17 @ 19:12:53
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hihi, kul :D



Jag meddelar dig då :)

2010-11-18 @ 16:06:18
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: ellen

Fin blogg :D



Haha, söt bild ;D

2010-11-18 @ 21:49:49
URL: http://jagellens.blogg.se/
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Hehe, "alla hästar" är ju tidslös :o)



SVAR: Tack, det värmer! :o) Nä, har honom på utbildning. Han har dock många olater och ifall det går att reda ut (blir en stor veterinärkoll snart för att se om han har ont någonstans) så kommer jag ev. att köpa honom :o)

2010-11-20 @ 20:18:08
URL: http://donn.se/ridboken
Postat av: Erika S

Haha, fick mig iallfall några goda skratt nu! :D Skulle inte ha något emot att se flera om ni kommer på några mer :))

2010-11-20 @ 22:25:29
URL: http://styleriders.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: