Lite bloggande ..

Asslatjejerna / 15 November, 2010 - 20:39 /

Hmm ber om ursäkt för att jag inte har vart så social det senaste men har haft mycket och göra men nu är jag tillbax ;d

Efter en ofrivillig hästfri vecka längtar jag ut till ponnysarna igen , bilen har vart trasig och i Fredags fick vi äntligen tillbaka våran saknade bil. Men redan samma dag började bilen krängla så felet med bilen var inte lagat -_-

Men hoppas bilen håller ett tag till =)
Hoppas på att vi åker ut i morgon ,så jag kan få träffa gostrollen ;:D<3

Slänger in lite gamla bilder ;)




Brunos söta mule ;P


Emilia och Särkens Winston (L)

Jag och New Luck

Jag ,Åsa och Kildavin Queenie

/felicia
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

"Helgtävlingen" är avslutad, titta in och se om det var du som vann, (inlägget kommer upp vid 23.30) om inte så kan du alltid tävla i min andra tävling som kanske (om ni vill) kommer upp på fredag? ;D



STOR KRAM. :D

2010-11-15 @ 21:59:39
URL: http://lizzylover.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: