vann ;)

Asslatjejerna / 16 November, 2010 - 21:01 /

tjohejsan!

Vill först informera er om att vi, asslatjejerna, vann tävlingen hos Lizzylover där jag gissade rätt på vems hovar det var på hennes bild :)


Men, idag åkte Sanna med mig med bussen för första gången på hennes busskort hihi, och vi gick inte och bytte om direkt. Asså det var typ mörkt redan när vi åkte i bussen, så vi kände oss ganska stressade när vi gick ut till stallet. Iallafall tog vi in Lövvi och Vilandra direkt, och bestämde för att mocka etc efter. Vi skrittade lilla rundan, jag red Vilandra barbacka och Sanna red Lövvi. Det var kolmörkt i skogen, och kallt var det med, så det var skönt och så att det inte var fler hästar som verkligen behövde ridas. huh ;) Aja, efter ridturen så kom Felicia, för hon skulle träna för Matilda på Candy, och medans hon ryktade henne, fixade vi hästarnas mat och mockade snabbt ur spiltorna. Sen gick vi in för vi frööös så om händerna haha. Och vi hade så trevligt och kul att vi glömde av tiden x) Så 10 minuter senare än vi skulle gick vi ut för att ta in hästarna och fixa hösilage och sånt. Fast då kom våra papphuvuden och hämtade oss, så, ja, vi hann inte mer hihi :)

/carolina

foto: Jennifer Hultman Holmgren

När jag red med jennifer och hennes kompis :)





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: