^^

Asslatjejerna / 19 Oktober, 2010 - 21:22 /

tjenna mittbena!

idag var jag först i stallet (vid 4) och medan jag hämtade Lövvi från betet, så hade Sanna kommit. Ska träna Lövvi nu på att jag cyklar med henne, så jag kan hämta henne med cykeln från betet ^^ haha, lata jag ;)
Jag red en liten sväng i skogen.. Men kom på att det var älgjakt så jag typ vände direkt, så idag blev det ingen vidare lång tur ;( Sen kom Felicia och gjorde iordning Vilandra. Sen red hon(jag och Sanna cyklade) till Matilda, och hon red en lektion där. Efter var det både mörkt och kallt, men då står Åsa där med transporten, hux flux, så vi fick skjuts tbx iallafall :d hehe..
Aja, mysig dag, som vanligt! ;)

/carolina

foto: carolina willig

en mysig rullning i beteshagen för Winston ;) ♥

 

Postat av: Malin Baryard

Men guuud, vilken fin blogg och vad kul ni verkar ha.

Jag önskar att jag också fick rida där. Men jag har ju massa hästar utanför Norrköping som måste ridas och tävlas, så jag hinner tyvärr inte :(

2010-10-20 @ 06:09:39


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: