Kom hem precis :)

Asslatjejerna / 20 Oktober, 2010 - 21:38 /

hejhej!

Kom precis hem, från ridskolan. Idag var det hoppning och jag hoppade Hedda^^.. Innan var jag i stallet, och då var även Sanna där :) ♥ Jag red Lövvi, och egentligen skulle det bli ett pass på stubben, men då blåste det så och var ett skittråkigt väder så vi gick runt i en skog och letade stigar istället :) Sen skickar Jocke ett väldigt skrämmande sms, som skrämmer skiten ur mig och Sanna haha, men det visade sig inte va så allvarligt, utan snarare en inbjudan till atr bo i deras hus medan dom är i Norrland! hehe GÖTT,
Sen åkte vi och fyllde på hästarnas vatten på betet, och sedan mot ridskolan.

/carolina


foto: sanna pettersson
en bild som lär får alla o skratta, den bjuder jag på :) (från dagen)

+



foto: carolina willig
Lövvis dundersöta knopp ;*


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: