4 ryttare på ponnys.

Asslatjejerna / 25 April, 2011 - 21:53 /

Hej!
Har haft fullt upp idag! I eftermiddags drog vi fram två fleecetäcken och låg och lata oss lite i solen. Någon gång måste man ju få slappna av. Lite senare kom Felicia, Emilia och Johanna hit och skulle rida. Eftersom det inte var meningen att det skulle bli ett hoppass så lindade jag och Sanna Candy och Lövvi, samt jag sadlade på dressyrsadeln. Men hoppgalningarna bestämde hoppning ändå, så där fick jag hoppa omkring i dressyrutrustning ;)
Nog om det. I slutet bytte vi lite hästar lite hursom helst. Det slutade med mig på Banjo, Felicia på Lövvi och Sanna och Emilia på sina.

Förresten! :D Sanna tog sina första hopp på Lövvi idag! Senast hon red henne var i vintras i skritt och trav, då vart hon skräckslagen haha. Lite rörigt inlägg kanske.
Video kommer imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: