Dagens shop.

Asslatjejerna / 06 December, 2011 - 19:06 /

Tänkte tipsa om lite olika hästshoper helt utan mina åsikter inblandade. Även fast jag inte tycker om den kan den alltså komma upp här ändå, för den kanske passar någon av er! :)

Startar med:
Klicka på bilden för att komma dit.
Postat av: Lovisa

Sv: Hon slutade rida i vår grupp, men hon kunde gå sen så hon blev inte förlamad iallafall,tur!!

2011-12-06 @ 19:25:55
URL: http://ponnyfjollorna.devote.se
Postat av: Jossan

Inte nån vidare butik det där, finns bättre enligt mig:)

2011-12-06 @ 22:30:30
Postat av: carolina, admin

Svar till Jossan: Jag menar ju det jag sa med att alla har olika smak. Det finns säkert någon som tycker om den, eftersom priser varierar så väldigt från butik till butik. Jag skulle till exempel lätt kunna köpa deras hovkratsar och ingen annan stans :)

2011-12-07 @ 10:27:26


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: