Goa läsare.

Asslatjejerna / 02 December, 2011 - 23:03 /

All respons och goa kommentarer om uppskattning gör verkligen att man gillar och vill det här!
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) är allt bra?? =)

2011-12-02 @ 23:07:10
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Fia

Fin blogg:)

2011-12-02 @ 23:20:14
Postat av: monica

Svar: Ja nu hoppas vi på lite snö så de blir lite ljusare o så vi får en vit jul :)

Hmm du ville att jag skulle säga min mening om ponnytävlingar. Kan säga så här att jag vart på nån hopptävling me ponny, men eftersom jag inte är spec intr av de utan de är trav som brinner för min del så kan jag inte uttala mej så mkt om den saken. Men däremot kan jag ju säga att de finns ju både a och b ponny trav, de har jag däremot sett en hel del av :) Finns otroligt många fina och duktiga ponnysar inom travet. Men jag säger så här att jag tycker de är otroligt roligt att de finns så mkt olika sorters hästfolk, att var och en ska få tycka vad dom vill, och tycka om vad dom vill, finns ju så otroligt många olika sporter inom hästsporten oxå och de tkr jag är viktigt. Många hästar kräver och tkr de är kul att få sin träning varierad och testa nya saker. Har en varmblodsvalack som jag ridit lektion med och han är jätte duktig och lyhörd, märker på han hur kul han tkr att de är och han gör framsteg varje gång vi är med :)

Ja hoppas du är nöjd över mitt svar som vart lite utsvävande och kanske inte direkt svar på din fråga=)

2011-12-02 @ 23:51:43
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Joda, det är bara bra :) Vad ska du hitta på idag?? =)

2011-12-03 @ 08:02:46
URL: http://olesenstjej.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: