This or that del 3

Asslatjejerna / 13 December, 2011 - 16:40 /

Vatten / Mjölk
Tjejryttare / Killryttare
Röd outfit / Marinblå outfit
Hästtransport / Hästbuss - Hmm, spelar mig ingen roll. Aldrig provat hästbuss.
Benskydd / Lindor
Tränsbett / Pessoa
Scheck / Skimmel
Inomhustävling / Utomhustävling
Häst på vinter / Häst på sommar
Havregrynsgröt / Risgrynsgröt
Höga hinder / Låga hinder
Tv / Dator
Jordgubbar / Hallon
Buss / Tåg
Stockholm / Göteborg
Vatten / Mjölk
Tjejryttare / Killryttare
Röd outfit / Marinblå outfit
Hästtransport / Hästbuss - Hmm, spelar mig ingen roll. Aldrig provat hästbuss.
Benskydd / Lindor
Tränsbett / Pessoa
Scheck / Skimmel
Inomhustävling / Utomhustävling
Häst på vinter / Häst på sommar
Havregrynsgröt / Risgrynsgröt
Höga hinder / Låga hinder
Tv / Dator
Jordgubbar / Hallon
Buss / Tåg
Stockholm / Göteborg
Postat av: fanny





Hej! :)

var gärna med i veckans blogg, förlåt om du ej gillar dessa kommentarer!

anmäl dig här: http://ourweekday.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment



kram! :)

2011-12-13 @ 18:00:43
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: ElinT

Nu har jag veckans/dagens blogg på min blogg, var med och tävla du också!:) Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer:)



Btw, OM du är först, så har du stor chans att vinna!

2011-12-13 @ 20:20:18
URL: http://elintaalasen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för det fina Lucia tåget:)

2011-12-13 @ 22:06:07
Postat av: Johanna

Tack för det fina Lucia tåget:)

2011-12-13 @ 22:06:11


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: