Natt.

Asslatjejerna / 03 Juli, 2011 - 23:07 /

Godkväll, eller snarare godnatt.
Idag har jag och Sanna haft fullt upp och inte haft tid över till bloggen. Vid middagstiden for vi upp till stallet och red. Tro det eller ej men idag red Sanna Lövvi, första gången efter skadan. Jag red Banjo, och vi skrittade bara ut en sväng så att hästarna fick röra på sig. Skönt att Sanna snart är tillbaka på hästryggen! Har saknat våra galna uteritter otroligt.
Emellan allting fotade vi även alla dressyrschabrak vi hade, som Hippo fick agera modell för. Ska försöka hinna med restrerande sorter imorgon. Vi hann fixa lite smått i stallet och laga mat till oss själva innan vi åkte till Götene och inhandlade vårat godis till bion. Filmen "X-men" började vid 8-tiden. Och nu sitter jag här, efter en helt okej film. Trött som tusan.

Har ni något roligare för er?


Postat av: Ida,SMR08

Ja, det har verkligen varit toppen och något som jag rekommenderar starkt om man älskar hästar :)

2011-07-03 @ 23:34:38
URL: http://ridbrudarnas.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Hmm svårt.

Idag ska jag ta fika på stan. Annars har jag inga planer. Vad har du för planer idag?

2011-07-04 @ 09:18:39
URL: http://lienes.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: