Ny design, ett MÅSTE

Asslatjejerna / 21 Juni, 2011 - 20:01 /

Nu vill jag ha tips och råd från er läsare! Vi måste se till att piffa upp bloggen så att den blir roligare att klicka in på. Jag kan nog fixa det mesta med färger och så, men jag har så otroligt dålig fantasi så jag har ingen aning om hur jag ska göra! Headern ska jag ju fixa till efter semestern men utan en snygg design är det omöjligt att veta hur headern ska se ut.

Hur vill ni att bloggen ska se ut? Vilka/Vilket färtema ska det vara? Vad ska det vara för färg i bakgrunden på bloggen och headern?

Kom igen, Nu har ni chansen att bestämma hur vår blogg ska se ut!


Postat av: Stina 12 år - mot toppen

SV: Rebeccas? Via Sarah Tjulander ;)

2011-06-21 @ 20:15:20
URL: http://lovestina.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag älskar stilrent, med lite "diskreta", naturliga färger :) Men det är ju bara jag, gör på erat sätt och en design som visar hur ni är som personer! :)

2011-06-21 @ 22:12:29
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Postat av: jessie !

dinn desing är nt faine tjejen men gör om dt , annars äre den grym ! :* pöss pöss!

2011-07-10 @ 22:22:26


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: