Underbara Stall Assla!

Asslatjejerna / 23 Juni, 2011 - 16:26 /

Hejsan!

Hoppas att ni har det bra där ute i det halv kassa vädret. Jag är nyss hemkommen från stallet. Linda och Åsa red ut på Afisz och Bonnie. Det hade gått bra, men hade vart så mycket blinningar så dom hade fått vända efter en bit på Lilla rundan. Medans dom red så fixade jag stallet, pysslade med hästarna och lite sånt. Borstade av Carola som såg ut som en levande lerhög haha. Hon tyckte det var så himla skönt att bli ompysslad. Myste även lite med Zortez och Villändra.
Förresten, Villändra har blivet mycket tamare, nu man kan hälsa och klappa på henne utan att hon bryr sig ett smack:D
Nu ska jag och Linda ner och köpa jordgubbar. Mums.

Går ej att ladda upp bilder, eller göra någonting så får bli ett bildlöst inlägg tyvärr :(

/Sanna

Postat av: Jessica

Såg att du hade skrivit att vi var omogna. Det roliga är att hon alltså mimmi ringer oss och ber om våra nummer alltså ringer hon N***** och frågar om mitt nummer. Om hon ringer oss igen kommer vi anmäla henne för intrång.

2011-06-23 @ 16:40:16
Postat av: Anonym

Jessica: Vad snackar du om?

2011-06-23 @ 16:46:40
Postat av: Emma ♥ Lydia

Sv; Ja, det kan jag hålla med om! :P

2011-06-23 @ 17:33:02
URL: http://jwester.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg ! :D

2011-06-23 @ 18:10:48
URL: http://Http://ryttareochhast.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: