Kårtorp-rundan.

Asslatjejerna / 17 Maj, 2011 - 19:58 /

Hejsvejs!
Nu är jag hemkommen från ännu en dag i stallet. Vädret höll faktiskt i och jag tror inte att jag har känt någon droppe regn alls idag! :D
Iallafall så skulle jag och Sanna försöka oss på att rida till en kompis. Vi hade fått utförliga instruktioner där på ett ungefär dom bodde. Men såklart red vi lite fel, och hamnade nere i KinneVallen, haha...
Men det var en mysig runda även med en jättetrevlig ridbit i skog. Härligt!

Dessutom skulle vi ridit Calle och VillGott var det tänkt, men jag hade inte riktigt tiden idag, då föregående ridtur drog ut liiiite på tiden.



Utanför stallet.

Postat av: Paulina

Sv; Jag har varit på klassresa :) Vi samlade själva ihop till den, och hade jättekul! :)

2011-05-17 @ 21:05:55
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: