Provridning och ont!

Asslatjejerna / 30 Maj, 2011 - 20:26 /

Hejsan!

Blev en tur till stallet och små fixade lite. Hängde upp lite tvättade schabrak och satte på en ny maskin. Krattade stallplan lite lätt men kunde inte så mycket med min axel. Kom även en tjej runt 6 tiden och provred Banjo. Hon tyckte han var mysig så vi får väl se hur det går. Kommer någon på onsdag, och en på tordsdag och kollar på han också. Fixade iordning hinder och så på ridbanan, då Åsa skulle rida Afisz en kort stund :)
Nu måste jag vila och fortsätta läsa lite, har så himla ont så ja vet inte vad ja ska göra snart. Har hållt igång i flera dagar nu och hade vollyboll tunering i skolan. Hade hand om poängräkning men lyckades ändå få 3 bollar på mig.


Foto: Carolina Willig.

Postat av: Jenny

Sv: Jag tar examen som sjuksköterska, så ska i sommar jobba på en strokeavdelning, sen får jag se var jag tar vägen efter sommaren, om det finns några jobb :)

2011-05-30 @ 22:43:18
URL: http://jennycarlen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: