Bloggar jag läser.

Asslatjejerna / 18 November, 2011 - 08:00 /

Jag läser mest bara de stora bloggarna som dressyrmupparnas och ponnysanning dagligen. Kikar även in på Nellies blogg om jag har tråkigt. Dock inte för att jag tycker hon rider bra. Sedan om jag inte har något att göra brukar jag kika de bloggar jag kan utantill, och givetvis våra egna läsares som kommenterar! :)



Postat av: NellieB

Sv. Så m andra ord tkr du jag rider dåligt. :D

Du fråga om länkning men i ett inlägg hänger ut lixom att jag rider dåligt. D e inget fel elr så. Du tkr det. Skillnaden är att jag aldrig skulle hänga ut nån jag tkr rider dåligt. Så b. Där ser man hur olika syn man har på saker. : ) Hahaha

2011-11-21 @ 19:23:58
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: NellieB

Sv. D e lungt. Jag tog d bra. Börja bli van elr va man säger. Det står på ett konstigt sätt.... Menar du inte så som d står så ingen fara. :D

No Hard feelings... ; )

2011-11-21 @ 20:59:14
URL: http://Nellieberntsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: